arrow-circle-down arrow-circle-left arrow-circle-right arrow-circle-up arrow-down arrow-left arrow-right arrow-up calendar cross facebook heart instagram magnifier pause play star-half star stop twitter youtube

Frequently Asked Questions


Waar kan ik terecht met vragen over mijn ticketreservatie?

De snelste en meest efficiënte manier is rechtstreeks contact opnemen met de tickethandler voor het concert van uw keuze.

Check daarvoor onze contactpagina.

Hoe kan ik mijn reservatie betalen?

De betalingsmogelijkheden variëren per evenement. In de meeste gevallen kan u betalen met credit card (Visa, Eurocard/Mastercard), via overschrijving (België) of acceptgiro (Nederland).

Het door mij gekozen concert werd uitgesteld naar een latere datum. Wat nu?

Uw tickets blijven geldig, ook voor de nieuwe datum. Komt de nieuwe datum slecht uit, dan stuurt u uw tickets samen met uw rekeningnummer zo snel mogelijk terug naar de respectievelijke tickethandler en wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Let op, het bedrag dat wordt terugbetaald is verminderd met de reservatie- en verzendingskosten.

Het door mij gekozen concert werd geannuleerd. Wat nu?

Stuur uw tickets samen met uw rekeningnummer zo snel mogelijk terug naar de respectievelijke tickethandler, dan wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Let op, het bedrag dat wordt terugbetaald is verminderd met de reservatie- en verzendingskosten.

Waar kan ik terecht met klachten?

Klik hier voor de officiële procedure die de Federale Overheidsdienst Economie ontwikkelde.

Verder kan u zich ook altijd wenden tot www.ilovemyticket.com waar steeds up-to-date informatie is terug te vinden over alles wat met concertticketing te maken heeft.

 

Ik kan niet registreren want mijn e-mail adres is reeds in gebruik!

U kan uw profiel opnieuw in gebruik nemen, door simpelweg uw paswoord op te vragen. Gelieve niet opnieuw te registreren onder een ander e-mail adres. Dat bemoeilijkt de opvolging.

Ik kan niet inloggen met mijn LoginID en paswoord.

In de meeste gevallen lukt het inloggen niet omwille van een typfout in de LoginID of het paswoord.

Een veel voorkomende fout is het verwisselen van het cijfer '1' met de letter 'L' of de hoofdletter 'Q' met de letter 'O'. Wij raden u echter aan om uw paswoord te wijzigen naar een zelf gekozen woord.

 

Ik ben mijn paswoord/login vergeten! Wat nu?

Klik op de link 'Paswoord vergeten?' onder het Paswoord-veld bovenaan de pagina. In het scherm vult u uw LoginID of e-mail in. Paswoord en loginID zullen u opnieuw per e-mail worden toegezonden.

Gelieve niet opnieuw te registreren onder een ander e-mail adres. Dat bemoeilijkt de opvolging van uw reservatie.

 

Hoe bestel/betaal ik tickets vanuit het buitenland?

De website www.proximusgoformusic.be is VOOR IEDEREEN TOEGANKELIJK.

Voor meer info over telefoonnummers van verantwoordelijke ticketpartners, check onze Contactpagina.